Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Sir,will you shut your lovely mouth?

Η αλήθεια είναι ότι μισώ να προσδιορίζω τη σχέση μου με τον άλλο. Γι αυτό ακριβώς το βουλώνω ή στην τελική απαντάω με ενα "ναι" σε όλες τις παπαριές που μπορεί να μου αραδιάσει κάποιος. Μερικοί τις εννοούν, άλλοι απλώς τις λένε είτε για να θέλουν να πέσει σεξάκι είτε γιατί απλά θέλουν να βάλουν λίγο συναίσθημα στο σεξάκι τους.
Πρόσφατα κάποιος μου είπε : "Σε θέλω" και έβαλα τα γέλια. Εκείνος συνέχισε την πρόταση του: "Δεν σε θέλω γενικά,απλά σε θέλω τώρα". Μου άρεσε που ήταν ειλικρινής αν και παρόλα αυτά δεν του έκανα τη χάρη και σηκώθηκα και έφυγα.
Ακόμα πιο πρόσφατα, ήμουν έξω και είχα πιεί λιγάκι παραπάνω... Επιασα κουβέντα με έναν Νιουγιόρκερ (ούτε όνομα δεν θυμάμαι), αρκετά εμφανίσιμος θα παραδεχόμουν αλλά και αρκετά μεθυσμένος. Οταν μου είπε ¨"Θέλω να σε γαμήσω" πάλι έβαλα τα γέλια με περισσότερα ντεσιμπέλ. Του είπα ότι μου άρεσε το γεγονός ότι η διατύπωση του ήταν ειλικρινέστατη. Στην πραγματικότητα αυτή μου φάνηκε γελοία, για να μην πώ τραγική. Μου θύμισε λίγο από το "Εχω Να Γαμήσω 14 Μήνες Αγάπη Μου". Φυσικά ούτε σε αυτόν έκανα τη χάρη.
Μήπως ήθελα και εγώ να ακούσω τις παπαριές μου; Ούτε καν. Απλά σε τέτοιες καταστάσεις.όταν παραλείπονται και αυτές οι βλακώδεις "ειλικρίνειες" είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα.Κάτι σαν τη Stimorol: Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. ΟΥΦ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου