Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Choices are what we are made of

Επιλογές παντού... Επιλέγουμε την προσωπικότητα που θέλουμε να ακολουθήσουμε ή έστω την προσωπικότητα που θέλουμε να προωθήσουμε στους γύρω μας, επιλέγουμε τί θα κάνουμε στη ζωή μας, επιλέγουμε τους φίλους μας, την σχέση μας, τί θα αγοράσουμε απο το σούπερ μάρκετ... Γενικά παντού επιλογές. Βέβαια κάποιες φορές λόγω των δεδομένων συνθήκων δεν έχουμε την πολυτέλεια για επιλογές... Αλλα δεν είναι η έλλειψη πολυτέλειας επιλογών αυτή που με εκνευρίζει, αλλά ότι θα πρέπει ,όπως και κάθε φυσιολογικός άνθρωπος, να επιλέγω ποιό είναι το πρέπον σύμφωνα με μένα. Για να υποτιθέμενο καλύτερο μέλλον, για να μην φάω τα μούτρα μου και σακατευτώ... Και όλα αυτα για να είμαι "ασφαλής", να μην φάω τα χαστούκια της ζωής. Να μην λέω ακριβώς αυτά που σκέφτομαι γιατί μπορεί να φανώ παράλογη και να μην μου μιλάει κανείς.Το να μην ζω όμως όπως θέλω, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσω όλη αυτην "ασφάλεια" μου φαίνεται τελείως ανιαρό και χωρίς κανένα νόημα. Το θέμα είναι να ζήσω όπως θέλω και αν αποτύχω τουλάχιστον θα ξέρω ότι προσπάθησα. Ισως και να μην θέλω να ξέρω τι ξημερώνει αύριο, αλλά τελικά ίσως και να μην με νοιάζει. Ελπίζω με το πέρασμα των χρόνων να μην αλλάξω μυαλά και "βολευτώ". Γιατί πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου θα ξέρω ότι απέτυχα σαν προσωπικότητα.

2 σχόλια:

  1. η αποτυχία είναι συνώνυμο της επιτυχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το να μάθεις να κάνεις σωστές επιλογές δεν σημαίνει ότι "βολεύτηκες".
    Ουσιαστικά οι σωστές επιλογές είναι αυτές που μας κάνουν επιτυχημένους_

    ΑπάντησηΔιαγραφή